1. Консультація у працівника ТзОВ БФ «Чернівціжитлобуд» та вибір об'єкта нерухомості (в офісі ТзОВ БФ «Чернівціжитлобуд», за адресою м.Чернівці, пров. Індустріальний, 2. 2-й поверх виробничо-технічний відділ).
2. Визначитись з місцем розташуванням об'єкта нерухомості (при необхідності попередньо відвідати будівельний майданчик, а також, якщо дозволяє стадія будівництва, оглянути планування квартири).
3. Ознайомитися з проектом Договору.
4. Перелік документів необхідних для укладення Договору:
- оригінал паспорту.
5. Для укладання Договору на розрахунковий рахунок ТзОВ БФ «Чернівціжитлобуд» потрібно внести наступні кошти: - аванс в розмірі – для 1-кімнатної квартири 10000 грн., для 2-кімнатної квартири 20000 грн., для 3-кімнатної квартири 30000 грн.; - вартість виконаних будівельно-монтажних робіт станом на початок місяця, в якому укладається Договір (величина суми буде залежати від обсягу виконаних робіт на будівельному майданчику від початку будівництва).
6. Щомісячно здійснювати оплату вартості виконаних будівельно-монтажних робіт до завершення будівництва житлового будинку (величина суми буде залежати від обсягу та вартості виконаних робіт на будівельному майданчику в поточному місяці).
7. Після завершення будівництва житлового будинку та остаточного розрахунку з Забудовником, Замовник квартири отримує довідку про вартість квартири та приймає квартиру з наступним підписанням відповідного Акту прийому–передачі та отриманням ключів.
8. На підставі вище згаданих документів – Договору, довідки про вартість квартири, Акту прийому–передачі квартири, Замовник в відповідних державних структурах оформляє право власності на квартиру та отримує технічний паспорт, Свідоцтво на право власності та витяг з Державного реєстру.
9. Замовник обов’язково вступає в об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) та діє в відповідності до Статуту ОСББ.